Why is it important to get your HDI

The proven health benefits of Omega-3 have long been known to scientists and healthcare professionals. Since 2001, there have been more than 1,000 peer reviewed studies published in scientific journals supporting the efficacy of Omega-3 in heart, brain and joint health. Other studies have suggested potential beneficial links between the consumption of Omega-3 and conditions such as eczema, asthma and inflammation, age-related blindness and Alzheimer’s Disease.

Home Site Map Search FAQs and Links
CLO3 logo
International Cod Liver Omega3 Foundation
International Cod Liver Omega3 Foundation

Encompassing the Omega-3
Information Service